lördag 25 april 2015

Dag 13 - Mina syskon

Lovisa. 

Jag har en lillasyster som är två år yngre än mig och hon är en av mina bästa vänner. När vi var mindre bråkade vi mycket, så pass mycket att vi nog bråkade mer än vi lekte ihop. Men allt eftersom vi blev äldre blev vi också lite klokare och nu mera bråkar vi nästan aldrig. Det kan ju och bero på att vi inte bor på samma ställe längre, sedan ett och ett halvt år tillbaka bor vi på ett varsitt ställe och jag tror att det har gjort vår relation gott. Ibland kan hon gå mig rejält på nerverna och ibland vill jag inte vara utan henne. Vi har precis samma humor och skrattar åt precis samma saker, om det är någon som förstår min humor så är det hon och vill jag ha mig ett gott skratt kan jag ringa henne. Det kändes konstigt att skriva ett födelsedagskort till en 19-åring idag, det känns fortfarande som att hon är 14 och jag 16.

Jag älskar dig. 

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar