onsdag 6 juli 2016

En regning dag i juli

Hej på er. :) 

Idag har regnet ös ner nästan hela dagen. Min plan i morse när jag vaknade var att jag skulle ut på en löprunda men när jag kom upp och upptäckte att det regnade var jag inte särskilt sugen så jag bestämde mig först för att strunta i det. Men då sprang det förbi någon utanför fönstret som hade trotsat vädret och då ändrade jag mig och drog på mig löparkläderna och gav mig ut i regnet. När jag hade kommit en liten bit avtog regnet och när jag hade sprungit mina 5 km hade det slutat. :) När jag kom hem igen och hade duschat städade jag, rensade ur och organiserade badrumsskåpet. Jag vet inte riktigt vad det är men jag har varit på fixarhumör hela dagen så jag har fått ganska mycket gjort. :)

Nu ska jag titta på The Big Bang Theory och imorgon ska jag springa igen innan jag ska åka till farmor & farfar för att fira att farfar fyller år på söndag. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar