tisdag 26 juli 2016

Legenden om Tarzan



Hej på er. :) 

Idag har jag varit på Giraffen och fixat med det sista innan resan imorgon. Jag har också packat och jag hoppas verkligen att jag inte har packat alldeles för mycket saker. Jag har faktiskt packat ur lite grejer som inte behöver ha med mig och ett par plagg som jag faktiskt kan ha på  mig imorgon när jag åker. :) Strax innan fyra gick jag ner till Baronen för att möta upp lillasyster & kusinerna. Vi hämtade ut våra biobiljetter och gick sedan ner till Thai Silk för att äta. Vi åt, pratade, skrattade och jag fick en för tidig födelsedagspresent av Amanda & Emilia. En drinkshaker, jag nämnde att jag ville ha en sådan när vi var i Stockholm för Moas student men har inte tänkt något mer på det sedan dess, tack så mycket! :) När vi var klara gick vi tillbaka ner till Baronen för att köpa godis innan vi gick upp till Biostaden. Klockan kvart över sex började filmen, The Legend of Tarzan. Jag hade inte särskilt höga förhoppningar, jag har inte sett någon trailer eller läst något om den men de har visat lite om den på Nyhetsmorgon som jag har sett. Jag blev verkligen positivt överraskad, det är egentligen inte en film som jag hade gått och sett om jag hade fått bestämma men jag tyckte faktiskt om den. Den var lite smårolig här och där och hade en bra story men jag tycker nog ändå mer om den tecknade Tarzan-filmen som Disney har gjort(det är inte samma story men det är Tarzan), men jag tycker verkligen att den är värd att se! :)
Madde fyllde år förra veckan och jag har slagit in hennes present och packat ner i väskan. Den kommer vara något plattare när jag kommer fram imorgon kväll men innehållet hoppas jag håller. :)
Tuva & jag. :)
Bildkälla.
// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar