tisdag 17 augusti 2010

Bara tre och en halv säsong kvar...

...att se innan söndag. :D
I'm excited, på riktigt! :D Haha, när är jag inte excited för någonting när jag tänker efter...? x)
Nu loggade Dennis in på msn, bara en parentes. ;) Haha, "run to the hills, run for your life". :D
Jag har x antal timmar framför mig tillsammans med tvn och The Hills-boxarna. ;) Men det har jag ju såklart inte något emot. Det är ju ett perfekt att avsluta sommarlovet på. :)

Vilket tjat det blev om The Hills nu känner jag.. Men Ronja tyckte att jag skulle blogga och jag har inget att skriva om idag, så då blir det lite tjat om samma sak istället. ;)


Good night everybody. :)
Btw, Grattis till Madde & Simon som har varit tillsammans i ett år idag. :)

2 kommentarer:

  1. Du har ju inte aaaaaaaalls mycket The Hills att se på! x)

    Ska jag ge dig pengarna för min box på lördag? Var det 120 kr?

    Tack, förresten! :) <3 Det blev en mycket lyckad årsdag! Vad ska du och Sebbe göra på er?

    SvaraRadera
  2. Haha, bara typ ett dygn sammanlagt! x)

    Det kan du göra, så tar jag med mig den då. ;) 129 ;)

    Vad bra! :D Vad gjorde ni då?
    Vi har inte bestämt vad vi ska göra rikigt än.. ;)

    SvaraRadera