lördag 7 augusti 2010

Jag ska(kanske) börja ett nyttigare liv.

Så det så! ;)
Okeej, det var faktiskt bara en tanke jag fick idag när jag satt på bussen hem från Sebbe. ;) Helt otroligt vad doften av ca 15 olika parfymer och alkohol kan göra en galen! Med andra ord var det väldigt mycket folk på bussen. Inte så konstigt kankse, Stadsfesten är ju i full gång.
Men skit samma. Jag har inte varit inne i Kalmar på jag vet inte hur länge och jag trivs bra här på ön så jag stannar kvar här ett bra tag till, eller i alla fall tills nästa vecka då jag måste in dit för att fixa lite grejer till Falkenberg. ;)

Jag läste på en nöt-crème förpackning igår kväll och insåg att 41% av nöt-crèmen är fett. 41%. Det är 18 gram i en liten förpackning vilket betyder att 7,38 gram är fett. 7,38 gram!
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den mycket välsmakande geggan längre....

I alla fall har dagen spenderats hemma hos Sebbe. :) Trots att det var fint väder satt vi ändå inomhus och tittade på Repmånad - eller hur man gör pojkar av män och Johan Glans World Tour of Skåne. :D Vi tittade också på Magnus Betnér som enligt oss är en av Sveriges bästa komiker. Johan Glans ligger också högt på den listan! ;)

Tack för en mysig fredag älskling! <3
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar