söndag 15 augusti 2010

I'm home from Ullared! :D

Helloooooooooooo alla mina läsare. ;)

Jag är tillbaka från västkusten. ;)
Jag har haft en supermysig helg på Ullared och i Falkenberg med älskling. :)

Jag har faktiskt fyndat. :D Dom fyra första The Hills-boxarna, lite kläder och småprylar.  ;) Så nu ska här nötas The Hills innan sista säsongen börjar om en vecka! :D

Igår var vi på Vallarnas friluftsteater och tittade på En Mor Till Salu, riktigt bra måste jag säga! :D Regnet kunde ju självklart inte låta bli att falla ner över oss heller... I'm sorry Madde, men då var det faktiskt inte mysigt med regn. ;)
Tack älskling!! <3

Nu ska jag ladda upp några av dom få bilderna jag tog i helgen, sen ska jag göra något vettigt. :)
Good night. :)
1,54 kg godis x)
 
 
 
<3
 
Två tummar upp! :D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar