måndag 2 augusti 2010

Snodde testet från Madde.. ;)

Vad du gör är att du tar fram din iPod, mp3 eller sätter på iTunes eller Windows Media Player. Du väljer shuffle/blanda och tryck på play. Skriv sedan ner låtarna du får i den här formen. Skratta eller förvånas över hur dåligt(eller bra!) det stämmer.


Mitt resultat;
Opening Credits: I'm not a girl, not yet a woman - Britney Spears
Waking Up: Starstruck - Christopher Wilde
First Day of School: Rock The Night - Europe
Falling in Love: So What - P!nk
Fight Song: Paper Gangsta - Lady Gaga
Prom: Falling Down - Avril Lavinge
Life: Y.M.C.A - Studio 99
Career: Wonderchild - Christian Walz
Mental Breakdown: I will always love you - Whitney Houston
Driving: Supastar - Million Stylez
Flashback: Dance, dance - Fall Out Boy
Getting Back Together: Crash and burn - Erik Grönwall
Wedding: Hos dig är jag underbar - Patrik Isaksson
Birth of Child: Total eclipse of the heart - Anke
Final Battle: 9 to 5 - Dolly Parton
Death Scene: Pokerface -  Lady Gaga
Funeral Song: Butterfly fly away - Miley Cyrus & Billy Ray Cyrus
End Credits: Papercut - Vanessa Hudgens
Kommentar;
Ja, vad ska jag säga..? Det blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig... x) En del passade ju, men jag vet inte riktigt om I will always love you passar vid ett mental breakdown. Men Hos dig är jag underbar passar väl ändå ganska bra till ett bröllop. ;)
Jag snodde det här från Madde och det är bra tidsfördriv som samtidigt är kul. :)


GÖR TESTET SJÄLV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar