söndag 29 augusti 2010

RUN TO THE HILLS :)

Haha, var bara tvungen! :D Jag har tittat på The Hills hela dagen. x) Jag har alltså gjort något vettigt den här helgen..inte.
Eller jo, det har jag faktiskt. ;)
 Sebbe och jag firade 1 år i fredags, så han mötte mig innan sista lektionen i fredags(som är teater :D) och följde sedan med mig när jag fick mitt skåp(ÖVERskåp ska jag lägga till, haha Mirjam! x)) och sedan gick vi till Ming och åt. :) Vid 18.30 började Vampyrer suger, ingen höjdare precis. Det var inte värt att se den på bio, trailern är mycket roligare än hela filmen - just sayin'.
När filmen var slut tog vi bussen hem till mig. :) Somnade runt elva, jag vaknade sen efter en timme, men Sebbe ville inte vakna, så jag fick borsta tänderna själv.. x)
Efter att ha varit vakna en timme runt sju somnade vi om och vaknade sedan upp efter 12 timmars sömn(13 för Sebbes del), skolan tar redan kål på mig! ;)
Runt två stack Sebbe hem. ;) På kvällen var mormor & morfar, Charlotte, Albin & Vilma, Sebbe & Barbro här för att fira att jag fyllde år för en månad sedan. ;) Fick lite presenter och vann 25 kr på en Trisslott som mormor köpt till mig. :D

Det var min helg. Imorgon börjar skolan igen och faktiskt ska det bli kul, klassen är ju bäst! :D
See ya'!  ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar