fredag 20 augusti 2010

Torsdag - fredag = Sebbe :)

Hello people! :)

Sebbe kom hit igår efter att jag hade jobbat halva dagen(jobbar sista dagen på söndag, yay! :D). :) När vi hade pratat i flera timmar bestämde vi oss för att se på film, men vi tittade på The Hills istället, och till mitt försvar vill jag säga att det var Sebbes förslag! ;) Han tyckte till och med att det var bra. :D Så vi tittade på tre avsnitt, sen skulle vi se film tänkte vi, men så blev det inte. Sebbe hade Hem till Midgård på sin dator så vi tittade på det istället tills det var dags att sova. x)
I morse tyckte Banjo att det var en bra idé att hoppa in genom mitt fönster och väcka oss, klockan 7.10. -.- Som tur var kunde vi somna om igen. Vi vaknade två timmar senare igen men kände att det inte riktigt var dags att gå upp så vi som en timme till.  ;) Vi tog oss upp ur sängen runt 11.45, eller något sånt. ;) När vi sett klart Desperate Housewifes(som jag slaviskt har följt under sommaren varje morgon/dag) tittade vi på Hem till Midgård igen. :)
Runt tre stack Sebbe hem och någon timme senare hämtade vi upp honom och sedan åkte vi in till Skälby där det var något tivoli som stannar till söndag. Sebbe den stackarn åker ingenting om snurrar, så när jag och Lovisa åkte allt som snurrade stod han bredvid och blev snurrig bara av att titta på. x) Men radiobilarna åkte han i alla fall. :D
När vi kom ifrån Skälby åkte vi och åt på Zorbas(jag var rejält snurrig och illamående efter att ha åkt lite för mycket surriga karuseller, så Sebbe fick hålla i mig för att jag inte skulle typ ramla.. x)). :)


Den här fick jag av Sebbe när han vunnit den. :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar