torsdag 5 augusti 2010

Tit seru! :D

God morgon mes amis! :D

Jag känner mig lite smått trött idag, av någon anledning, trots att jag somnade minst en och en halv timme tidigare än vanligt igår.. ;)
Igår var Sebbe här. :) Vi ägnade hela dagen åt att göra ingenting. Ibland måste man få göra det också. ;) På kvällen hämtade Barbro oss och så åkte vi upp till Borgholm för att lyssna på Rock´n Roll Summer utanför slottsruinen. :) Vi kom dit när The Boppers stod på scenen, när dom var klara var det The Refreshments och sist med inte minst var det Brolles tur. :)
Innan Brolle kom ut på scenen skulle det vara en paus på 15 minuter, men den pausen blev dubbelt så lång. Men vi var inte ledsna för det, Sebbe och jag la oss och tittade på stjärnorna istället. ;) Vi hittade Karlavagnen, men det var den enda vi hittade då. Jag letade om De tre vise männen, men Sebbe sa att dom nog hade tröttnat på att stå där hela nätterna och så letade jag om Lilla Björn(som är en av dom få stjärnbilder jag kan..x)), men jag hittade den inte, så sa Christina att den nog hade gått i ide. x) Men till slut hittade jag De tre vise männen. ;)

 
Tittar man noga ser man Sebbe. ;)
Jag kom hem runt tolv. ;)
Tack för en superkul kväll!! :D <3

Sådär, nu vet alla vad jag gjorde igår kväll. ;)
Idag ska jag jobba, därför blir det nog ingen uppdatering ikväll, så jag kan lika gärna säga det nu - god natt!  ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar