måndag 23 augusti 2010

Sommarlov 2010 - check!

Imorgon lämnar jag den ack så säkra ön för att börja gymnasiet. :)
Jag är inte längre högstadieelev på lilla säkra Skansen...nepp, jag är gymnasieelev på Jenny Nyström från och med imorgon klockan 10.00. Jag kommer dom tre kommande åren bete mig som en estet, eftersom jag ska gå estetisk-teater. Så om tre år räknar jag, Sigrid, Disa & Vendela med att jag ska klä mig i estetkläder. We'll see! ;)

Jag har haft ett superduperbra/superdupermysigt sommarlov! Så det känns inte så jobbigt att skolan börjar redan imorgon - nej då. ;) Dessutom är ju allt inte som vanligt imorgon, det är ju ny skola och nya människor, vilket för mig för tillfället känns totally awsome! :)

Så imorgon drar jag & almanackan vid ca 8.26 in till Jenny för vår första dag som gymnasieelever.  ;)
ES10B
- så det så! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar