lördag 31 juli 2010

16-årsdagen. :D

Heej! :)

Jag ska börja med att säga TACK till alla som har grattat mig! :D Och att ännu större TACK till dom som släpade hit tält, sovsäckar m.m. :D (Madde du får se till att blir bättre snart! ;))
Födelsedagen blev mycket lyckad måste jag säga. Det är den bästa födelsedagen hittills i mitt 16-åriga liv. :)

Chokladkaka & trisslott från Elisabeth. :)
Presenthögen. ;)

Dennis grillade morot och som Jacke sa -
Du har börjat ett helt nytt liv Dennis! x)
BAD-A! BAD-A! BAD-A! :D
BAD-A! BAD-A! BAD-A! :D
BAD-A! BAD-A! BAD-A! :D
Sebbe lär ju döda mig när han ser den här...men skit samma! :D
Scrapbook-kit från Madde & Lottie. :) <3
(Fick även När jag hör din röst  ;))
Ior & Nasse och tandtråd(?) från Chrille x)
1,5 kg godis från Dennis :D
Gott & Blandat och presentkort på H&M från Kevin :)
Ölglas från Håkan  ;)
Här kommer det bästa - glaset blinkar! :D
Filmen The Young Victoria från Jacke :)
Och ett armband från Sebbe :) <3
 

2 kommentarer:

  1. haha, vad umgås du med för folk igentligen x''D
    dom ger dejj tandtråd, blinkande ölglas, och på börjar sina nya liv med morötter x''))) <3



    PS. GRATTIIIIIS :DDDDD <3333
    saknar dejj :/ <3

    SvaraRadera
  2. Den frågan har jag också ställt mig, haha! x)
    Dom är ju inte riktigt som dom borde, det vet du ju. Och det resulterar ju tydligen i att man får tandtråd i 16-års present..? Okeej, det här låter bara sjukt.. :D


    P.S. TAAAAAAAAAAAAACK!!! :D:D:D <3
    Jag saknar dig med! <3
    Jag skulle gärna höra något mer ifrån dig någon gång, vad har du för mobilnummer? :o

    SvaraRadera