onsdag 7 juli 2010

Turisterna....

...var bara en del av min skitdag idag.

Jag har haft en skitdag idag för att:
  • jag har bara sovit i 4,5 timmar i natt
  • jag var tvungen att gå upp vid 07.00
  • jag inte kunde sova efter att jag kommit hem från tandläkaren
  • jag jobbade och fick blåsor på höger handen
  • vi fick översvämmning i kroppkaksboden, vilket resulterade i att jag fick stå och moppa golvet i en timme
  • när jag moppade fick jag blåsor på vänster handen, så nu ömmar båda mina händer!
  • det var väldigt varmt att jobba
  • stockholmare tror att dom äger ön
  • jag fick jobba över på grund av översvämmningen och turisterna
Ja, det var väl typ varför min dag sög. Är det någon som vill dela med sig av sin dag, som faktiskt har haft en bra dag lyssnar jag mer än gärna. Min var ju inte mycket att ha.
Jag jobbar hårt!
  
Det här var en av dom väldigt sakerna som lös upp min dag. :)
Fler bilder på kattungarna kommer imorgon. Dom är i det stadiet när dom nästan kan gå, dessutom är dom supersöta! ;)
  
Nu är jag törstig, så jag ska gå och hämta något att dricka, uppdatering kommer nog imorgon, trots att jag ska jobba... ;)
Good night everybody! :)

2 kommentarer:

  1. Wow...låter som du hade en toppen dag, Ottilia!! :D
    Kattungarna ser iallafall supersöta ut! Mer bilder!

    SvaraRadera
  2. Toppen...nja. ;)
    Fler bilder kommer inom kort. :D

    SvaraRadera