onsdag 14 juli 2010

Eclipse med Madde & Lottie. :)

Kom hem från Kalmar för ca 45 minuter sen. :) Det var lika kul som vanligt och filmen var mycket bättre än dom tidigare två! Ändå har jag bara läst första boken. ;)
Madde & Lottie slogs lite innan vi fick komma in i biosalongen, precis som vanligt. x) Jag bara ÄLSKAR att umgås med dom! :D
Innan vi hämtade biljetterna köpte jag en klänning på New Yorker.  A little black dress. ;) Trots att det är färg jag behöver till min garderob...skit samma! :D
Filmen var super bra! :D Det gick till och med att skratta åt den. ;) Påminner mig lite om senaste Harry Potter filmen..

På bussen hem klagade jag på folk som uttalar eller stavar mitt namn fel, haha! Madde & Lottie kom då på att det inte skulle bli kul för Sebbe om han gör slut med mig. enligt dom skulle jag tydligen hämta facklor och högafflar och sedan springa hem till Sebbe och ja....alla vet vad facklor och högafflar slutar med. Och enligt Madde skulle jag också tydligen säga "Sebbe har ätit sina sista kroppkakor!!". HAHAHAHA! Bara tanken är så kul! x)
Så Sebbe, det är bäst att du passar dig...  ;)

Här kommer bilder ifrån eftermiddagen. :)
McDonalds
 
McDonalds - min bloggande kollega ;)
McDonalds - lika nyttigt som vanligt
 
McDonalds - Vi diskuterade varför dom inte har böjbara sugrör längre
 
McDonalds
 
Eclipse
 
Eclipse
 
Eclipse - Lotties popcorn
 
Eclipse
 
Eclipse - såhär såg Lottie ut ;)
  
The little black dress ;)

Det var allt för mig idag. Imorgon börjar jag jobba kl 07.00 -.-
Nu ska jag lyssna på Rascal Flatts och fortsätta messa min tablettmissbrukande pojkvän tills jag går och lägger mig. ;)
Just nu spelas;  Bless The Broken Road - Rascal Flatts

Just det kronprinsessan Viktoria fyller år idag, grattis säger vi till henne! :)
Good night everybody! :D

5 kommentarer:

  1. Yay! Bildbomb! :D
    Är Sebbe tablettmissbrukare nu också? Hur ska detta sluta? ;)

    Haha, jag skrattar fortfarande så mycket att jag gråter åt dagens kommentar! :D

    SvaraRadera
  2. Jajamänsan, han ska tydligen knarka tabletter i 10 dagar nu - han följer bara doktorns order. ;)

    Den var bara för bra! :D

    SvaraRadera
  3. Ojoj - något allvarligt? :O

    Hahaha, jaa, definitivt! :D

    SvaraRadera
  4. Näe, jag tror det var något med hans tå eller tår...jag är inte riktigt säker. ;)

    SvaraRadera
  5. Det finns ingen risk för att jag kommer göra slut, så ni behöver inte oroa er!!;D
    Att vara missbrukare är svårare än man tror, för de e fan inte lätt att gå runt å tänka på de där jävla tabletterna hela tiden när man inte har så mycket plats kvar innan för skallbenet;D

    SvaraRadera