tisdag 13 juli 2010

En totalt meningslös uppdatering. ;)

God morgon, eh...
Jag vaknade runt halv tolv, sen dess har jag funderat och konstaterat - jag bör inte sova så länge. Jag upptäckte precis att mamma inte är hemma och att Danne kom hit innan jag vaknande.... Ju längre jag sover desto sämre koll har jag på min familj.. Äh, skit samma! Jag kan ha koll på dom sen när skolan börjar istället. :D

 
Jag mår betydligt mycket bättre än jag gjorde igår! :) Så idag har jag lovat mig själv att jag ska ligga vid poolen minst två timmar. (Vi får väl se hur det blir med det... ;)) 
Den här lilla krabaten satt på min vägg i morse när jag vaknade.
 
Den här satt på min vägg över någon kväll när jag skulle sova.
 
Det är precis som om alla djur kommer in i mitt rum när jag vaknar eller ska sova bara för att jävlas med mig. Det var en annan spindel i mitt rum i söndagskväll när Sebbe och jag skulle sova, Sebbe dödade den.
 
Vad finns det mer jag kan berätta....
  • Jo just det! I mitten av augusti ska jag med Sebbe till Falkenberg. :D I'm excited! :)
  • Imorgon ska Madde, Lottie & jag se Eclipse. I'm excited! :)
  • På torsdag ska jag jobba på morgonen. I'm not so excited. ;)  
  • Jag kanske ska till pappa och träffa kusinerna från Stockholm i helgen. :) I'm excited! :)
 
Det var väl allt tror jag. ;)
Nu ska jag bada. :D   

 

2 kommentarer:

  1. Insekter är seriöst...äckliga.

    Just det! När ska vi boka biljetter till Eclipse?

    SvaraRadera
  2. Jag vet. Dom borde inte få finnas egentligen.

    Jag messade ju dig om det. ;) Bör vi be Lottie boka? Vi kanske inte får några biljetter i Kalmar då. ;) Skoja bara, vem av oss bokar? :)

    SvaraRadera