lördag 24 juli 2010

Lördagsmys inomhus pga regn

Hellooooooo people. :)
Ja vädret är kanske inte det bästa man kan tänka sig. Det regnar, och har gjort hela dagen. Men det behövs faktiskt, det är ju inte grönt ute, det är ju faktiskt brunt just nu..

Helgen började i alla fall väldigt bra! :) Igår runt två tiden skjutsade mamma mig till Sebbe. :) Han spelade Xbox och tyckte att jag skulle testa, så jag gjorde det. Haha, det var verkligen inget för mig! Det tyckte nog inte Sebbe heller.. x) När vi spelat lite såg vi på New Moon, Eclipse är fortfarande bättre enligt mig. Sebbe tyckte att New Moon var bättre än Twilight och han skulle till och med kunna tänka sig att se Eclipse sen. :D Vi tittade lite på TV innan Sebbes syrra och hennes barn kom för att äta.  Grillat är aldrig fel! ;)
När vi ätit och varit lite sociala tittade vi på Barnaskrik och jäkelskap. Det är lika roligt varje gång! :) Alva och Melvin la sig också i sängen och tittade lite med oss innan som skulle tillbaka in till sig igen. ;)
När den var slut tittade på vi på någon svensk film på fyran, Livvakterna tror jag att den hette. Sebbe hade sett den innan men jag satt helspänd och väntade på att bomben skulle hinna sprängas och hon dö, men dom klarade det, med två sekunders marginal. Film, alltid lika förutsägbart.... ;)
Vi tittade sen lite på Jackass och så mös vi. :) Den här gången var det långt ifrån lika varmt som det var när Sebbe skulle sova här..! Sebbe somnade runt tjugo över ett och jag somnade nog inte förrens kvart i tre, tre eller något sånt.
Jag vaknade runt tio över nio i morse, då var jag inte särskilt utvilad....men älskling - det gör inget! :) <3
Vi pratade lite innan vi startade TVn och tittade på American Idol - Ellen DeGeneres är så BÄST! :D Sen gick vi ner och åt frukost. :) Spelade kort gjorde vi också. Sebbe vann alla gånger utom den gången jag vann.. x)
Runt halv tre plockade jag ihop mina saker, sen skjutsade Sebbe upp mig till bussen för att det regnade. Tack! <3 Men jag var dyngsur innan bussen kom ändå... Bussen från Träffpunkten var sen och sen var det på 136 så jag var inte hemma förrens strax efter 4 - blöt och kall.
  Jag drog fram en av mina stickade tjocktröjor som jag använde i vintras och ett par tjocka lurviga strumpor, gjorde mig en kopp te och kröp sedan ner under en filt i soffan. ;)
Men när jag fortfarande frös gjorde jag som Sebbe - tog på mig mössan. x) Sen somnade jag med den och när jag vaknade frös jag inte längre. :D

Nu ska jag gå och ta på mig ett par strumpor och sen ska jag fortsätta äta på mina hjärtan som jag fick av mamma. Tack mamma! :) <3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar