torsdag 15 juli 2010

Baaaaaaaaaaad. :) (För mycket? - Jag vet.)

Vi kl. 18.00 tog jag mig ner till hamnen för att kolla på när dom andra skulle bada på grund av att mamma gav mig en kniv i morse när jag jobbade. Det hela slutade med en spräckt ganska stor blödande blåsa på höger pekfinger och en liten liten bit av vänter långfinger saknas... Jag hade med andra ord väldigt ont, men jag tog med mig badkläderna ändå, i fall att. Det var bara att byta om, Lottie tvingade mig. ;)
Det var kul hursomhelst, trots att jag hade väldigt ont när vi badat klart.
Madde & jag fick ett minst sagt ett litet problem när vi skulle byta om. x)

Bilderna får tala för sig själva. ;)

Nu ska jag försöka få tag på min pojkvän som inte vill svara på mitt sms. ;)
GOD NATT. :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas såren blir bättre snart! <3
    Haha, nästa gång går vi in på toan och byter om!! :D

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag med - jag kan inte skriva med långfingret, det gör ont... :/
    Utan tvekan! :D

    SvaraRadera