fredag 9 juli 2010

Det é dags för fredags....vaddetnuheter.

Okej, rubriken är kass..men det har varit supervarmt hela dagen och jag kände för att vara lite kreativ(?). ;)
Det har varit en lugn dag tycker jag, tänkte att jag skulle solat lite, men det var ju för varmt. Så jag övertalade mamma att vi skulle åka ner till Lökenäs och bada istället, det var riktigt varmt i vattnet måste jag säga. Och som morfar alltid har sagt - Ottilia är lite av ett vattendjur! Faktiskt så stämmer det, jag kan bada i timmar. ;)
På väg hem från badet satte jag upp lite reklam för kroppkaksboden på anslagstavlor och sedan köpte vi jordgubbar i jordgubbshusvagnen, haha! :)
Jag har också hunnit prata en snabbis med Sebbe. :) Vi fick ju båda en minde chock då vi upptäckte att det blir Danne(Lovisas pojkvän) som ska köpa hans moppe. Världen är bra liten! ;)

Nu funderar jag på vad jag ska hitta på resten av fredagskvällen....kanske en ansiktsmask?  :) Det får det nog bli... Men först blir det The Hills en stund. :D
Ha det bra! :)
Vi har fått en liten kompis i poolen.
Det är ju inte precis vad man räknar med när man går ut för att kolla hur varmt det är. x)
Sebbe tycker tydligen att paddor är söta?! Konstiga människa! :D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar