onsdag 21 juli 2010

Sorry för dålig uppdatering...!

Heej. :)

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen den senaste veckan, men när det åskade i lördags(ÄNTLIGEN!!) hann vi inte dra ur sladden till datorn så den gick sönder... :/ Så mamma åkte och köpte en ny dator men modemet gick också sönder så jag har inte haft internet sen i fredags och har därför inte kunnat blogga.
Så nu fick jag låna Maddes dator, tack Madde! :D
Det är för övrigt henne födelsedag idag! :D GRATTIS HONEY!! :D <3
Lottie, Simon & jag är här och om ca 45 minuter ska vi ner till hamnen och bada med killarna. :) We're excited! ;)

Madde tyckte att jag skulle berätta det här också:
Nu när vi inte har haft något internet har jag spelat Sims 2 istället. ;) Igår satt jag och kämpade och så fick min familj barn och så kommer socialen och tar barnet ifrån dom. Nu kan jag inte få nya barn heller för båda två blev gamlingar och eftersom socialen hade tagit deras tidigare dotter Felicia kunde jag heller inte adoptera. -.- Seeeeegt!

Men nu ska vi snart byta om och sen ska vi sticka ner till hamnen och träffa killarna, som jag ju sa tidigare. :)
Senare ikväll ska Lottie, Madde & jag in till stan och äta kinamat. :D Bilder från hela dagen kommer så fort jag har möjlighet. Annars kan man alltid kolla Maddes blogg. ;)

Jag bloggar så fort jag kan få igång det nya modemet. Förhoppningsvis redan ikväll. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar