torsdag 8 juli 2010

42 frågor om en bästa vän - i mitt fall Madde ;)

1. Vad heter hon? Linnéa Madeleine Seth
2. Hur gammal är hon? 15, 16 om mindre än två veckor :D
3. När träffades ni sist? Tisdags, alltså i förrgår ;)
4. Vad har hon för hårfärg? Röd :D
5. Brukar hon färga håret? Nepp
6. Vilka färger har hon haft?  Rött, vad jag vet ;)
7. Vad har hon för parfym? Rose, tror jag att den heter? Om hon inte har bytt, hon ville ha en annan i födelsedagspresent vet jag i alla fall..;)
8. Är hon galen? Lite smått... ;)
9. Vad är erat första minne? Första minne....det måste har varit teaterlektionen med Janne Wallin x) Sjuan, det var tider det! :D
10. Har ni många minnen ihop? Ja :)  
11. Vart bor hon? Färjestaden
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Tyvärr inte..... :/
13. Är du avundsjuk på henne? Nej ;)
14. Vad heter hennes syskon? Malin & Mikael ;)
15. När träffades ni första gången? Första teaterlektioen i sjuan :D
17. Vad går hon på för sporter? Om gå fram och tillbaka till och från bussen räknas så. ;)
18. Vad kan hon göra på helgerna? Träffa Simon, Lottie, mig & resten av gänget, vara i kyrkan eller i värsta fall plugga. ;)
19. Göra efter skolan? Plugga, eller samma som på helgerna. ;)
21. Har ni pussas? Asså....näe ;)
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra?  Självklart! :D
23. Har hon fräknar? Är 99,99999% säker på att hon inte har det ;)
24. Har ni kollat på film någon gång? Haha, självklart! :D
25. Har ni bråkat någon gång? Smått i så fall
26. Har ni sovit i samma säng? Japp ;)
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Jajamänsan! :D Vad har man annars vänner till?! ;)
28. Har du sett hon gråta? Ja
29. Vad gjorde du då? Tröstade henne. (Skitfråga!)
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Det är jag osäker på..
31. Har hon sett dig gråta? Ja..
32. Vad ska ni göra i sommar? Fira våra födelsedagar, bada(hoppas jag;)) och bara koppla av och ladda inför gymnasiet :D
33. Har hon svikit dig någon gång? Nej
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Haha, om vi har! x)
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Bryta ihop
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Jag hoppas på det! :D
37. Älskar du henne? Självklart gör jag det! <3
38. Vad är det bästa med henne? Att hon är lika flummig som jag :)
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Inget, she's perfect :)
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? Ofcourse :)
41. Hur ser hennes klädstil ut? Normal? :o
42. Vill du att din bästavän ska kopiera detta och skriva om dig? Du får göra som du vill Madde! ;)

2010
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar