tisdag 6 juli 2010

Kan ju inte låta bli att skratta trots all skit! ;)

Heej. :)

En uppdatering på gång! :D Känns som om det kan bli dags för det va? Helgen var väl okej. :)

Torsdag;
Madde Ferm var här. :) Vi hade en riktigt mysig dag i solen vid poolen. ;) Brände mig gjorde jag också. Runt 19.00 drig vi oss inåt och jag försökte fixa ihop henne med ........, Det vore bara taskigt att säga vem, eller hur Madde? Kul hade vi i alla fall! :D
Fredag;
Gick upp 07.00 för att Sebbe skulle göra det, men själv tog han ju sovmorgon till 07.30! x) Algutsrums marknad, samma skit som vanligt! Vendela på morgonen, Sebbe på eftermiddagen. :)
Lördag;
Stack ner till Lökenäs med Sebbe, riktigt mysigt måste jag säga! :)
Söndag;
Tog det mest lugnt, tror jag. Tittade på tv och låg lite i solen, så lite färg blev det i alla fall :) Blev bad på kvällen med sis :)
Måndag;
Jobb, jobb, jobb.. Började vid 13.00 och slutade runt 18.00, med blåsor och ömmande händer!
Tisdag;
Tog det lugnt i myskläder hela dagen, det var ju mulet?! På kvällen blev det en tur ner till Färjestaden för att bada. :) Stack till Madde innan och lämnade marknadsgrejerna till henne, sen pratade vi lite. Sebbe kom också efter en stund. :) Efter badet blev det glass, nice! *tummen upp*

Jag kommer inte ihåg när jag uppdaterade sist, kan det vara en vecka sen? Ojojoj, det börjar bli dags att skärpa sig nu Ottilia! Fast, det kan hända att det blir dåligt med uppdateringar nu, har mycket annat att tänka på och så ska jag ju jobba den här veckan också. -.-  Fast jag ska kanske inte klaga...

Trots att dagen har varit lite småjobbig kunde jag inte låta bli att skratta åt det här när jag kollade Sebbes bilddagbok;
Jag kunde verkligen inte låta bli att skratta! x)

Imorgon blir det att ta sig upp 07.00 igen, tandläkarn ville att jag skulle vara där 08.45. Fast, det kanske kan glädja Sebbe lite, han är ju då inte ensam om att gå upp 07.00, om han inte tar sovmorgon igen.....we'll see! :)

Ha det bra! :)

3 kommentarer:

  1. YAY! Ottilia har uppdaterat! :D
    Fin bilddagboks kommentar där, Sebbe. ;)

    Var det kallt i vattnet? :)

    SvaraRadera
  2. :D

    Det var jätte skönt i vattnet! :D

    SvaraRadera
  3. haha vi goes bråka om dejj ;) <3

    SvaraRadera