måndag 12 juli 2010

Ointressant.

Någon som vill höra om min super ointressanta dag?  :D Nej,  jag tänkte väl det.  ;) Bara därför ska jag berätta om den. ;)
Sebbe och jag vaknade ju från och till efter 7 sen höll vi oss vakna efter 8, eller Sebbe höll sig vaken och jag halv sov. ;) Vid 9 tog Sebbe sig upp ur sängen och åkte hem för att passa Alva & Melker, jag stannade kvar i sängen och sov i två timmar, det behövde jag! Men jag vaknade med hemsk huvudvärk! :S Sen kom Sebbe och hämtade sina grejer, när han stuckit igen åt jag frukost och badade innan jag la mig i soffan och tittade på Ellen DeGeneres som jag sen somnade framför. Sov typ två timmar till, när jag vaknade var klockan typ tjugo över tre, jag tog migg upp för att dricka och fixa lite annat. Sen hamnade jag i poolen igen innan jag ännu en gång somnade framför tvn, fast då bara 20 minuter. ;)
Lagade sen mat, lax. :) När vi ätit badade jag och Lovisa. Det var första gången på hela dagen som jag faktiskt kände mig pigg! Men när jag sen gick upp på mitt rum kände jag att jag fortfarande var lika trött och att jag fortfarande hade lika ont i huvudet som jag haft hela dagen.
Jag gick en runda och nu mår jag faktiskt lite bättre. :) Jag är lite piggare än vad jag var tidigare idag, men det är inte mycket. Jag får hoppas att det inte blir lika varmt i natt, för då är det frågan om jag inte går ut och lägger mig på gräsmattan eller något... We'll see. ;)

Det var min ointressanta dag det, nu ska jag hitta på något att göra. Messa Sebbe kanske...? :)
 

4 kommentarer:

  1. Varför sov ni dåligt? :O
    Låg ni och pratade hela natten eller? :)

    SvaraRadera
  2. Det var så varmt så det var knappt att det gick att sova. Så när vi inte kunde sova pratade vi, ja. ;)

    SvaraRadera
  3. 1) Aha, då förstår jag.
    2) Jamen, då får ni skylla er själva, hihi!

    SvaraRadera
  4. 1) Precis. ;)
    2) Vadå skylla os själva? Vad skulle vi göra menar du? ;)

    SvaraRadera