fredag 3 september 2010

Dethärharjaggjortidag-inlägg

Förut berättade jag ju om vad jag gjort under dagen, det har inte hänt en enda gång sedan skolan började, orsak är okänd. Men jag tänkte att jag kunde göra det nu då, medans jag ändå väntar på att tiden ska gå. ;)
Dagen började med att jag hade sovmorgon till halv elva, riktigt nice om jag får säga det själv! ;) Kom till skolan runt kvart över tio, Malin & Elin satt och åt saker från bageriet(som öppnade för första gången idag :D) precis där jag har mitt skåp. :D Pratade lite med dom tills Mette kom, vi stack till bageriet vi med, men insåg att det var för lång kö för att vi skulle hinna innan matten började, så vi hämtade istället böckerna och gick bort till Skeppet istället. ;)
Matte. :/ På något sjukt sätt kan inte min ultraminiräknare räkna ut tal jag lätt skulle kunna räkna i huvudet...skit ner dig!
Mat. :) Åt och sedan stack jag, Tilda & Mette bort till bageriet. Den här gången hann vi! :D
Engelska. :/ Word hunt och läxa till tisdag - yay...
Svenska. :) Var halva lektionen i biblan och halva i klassrummet, jag bara måste lägga till att Calle äger! :D
Datakunskap. :) Fixade mitt Dexter-inlogg och kollade runt lite där. ;)
Teater. :D Vi ska ha akrobatik nu, faktiskt så ska det bli riktigt kul! :D Och Simon har IG i vighet..? x)
Mamma hämtade mig efter skolan. :)
Kom hem och duschade och hamnade nu här. ;)

Om en halvtimme åker mamma & jag till Sebbe som fyller år idag - jag funderar på att "glömma" presenterna hemma bara för att reta Sebbe lite... x)
Har extrem huvudvärk, hoppas att den går över...!

Låt fredagsmyset börja! x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar