onsdag 29 september 2010

"Topp, linne och kjol....

....det är allt en man behöver!"
Sa min mattelärare Börje idag, he's awesome! :D Enligt Simon är han lik Fadde(Linda Rosings ex), så förändringsfaktor(matte) förkortade han idag F.f.(Fadde.lillaFadde). Börje äger! :D

Jag hade engelska redovisning idag, man skulle välja en låt som man skulle spela upp för halva klassen och sen skulle man berätta lite om bandet/artisten som gjort låten och berätta lite om vilken del av låten man tycker är bäst och varför. Jag valde Good Riddance(Time of your life) by Green Day, min personliga favoritlåt. ;)
Det var fler som också gjorde sina låtpresentationer idag. Erika hade valt en låt som hette White Blank Page by Mumford & Sons - jag älskade den! :D Så den får väl gå på repeat ikväll antar jag... x) Mirjam hade valt en låt av Keane, Nothing In My Way hette den - jag älskade den med! :D Jag tror också att jag ska ge Keane en chans, dom har ju en bra låt så varför inte lyssna på lite på dom? :) Dessutom sa Mirjam att dom var väldigt bra, jag kan ju inte annat än att lita på henne... x)

På tal om ny musik hittade jag ett nytt band som jag verkligen gillade häromdagen.  :) White Tie Affair heter dom och deras musik påminner lite om Fall Out Boy, men det är ändå inte samma sak.. Jag brukar vilja lyssna på musik som jag på något sätt relatera till, men det vet jag inte riktigt om jag kan till deras musik...en av låtarna(som för tillfället är en favorit) heter You Look Better When I'm Drunk ;)
The White Tie Affair

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar