måndag 6 september 2010

Skolvecka nr 3 påbörjad :D

Dagen har varit, som vi säger på estetspråk - riktigt chill! :D Okej, det är kanske inte estetspråk, men vi säger det hela tiden, så på något sätt måste det ju vara det. Eller? :O
I alla fall, har bara haft tre lektioner idag - nice säger jag på estetspråk! x)
Först hade vi historia, med Sven. :/ Varför måste typ alla i klassen vilja läsa forntiden? Jag var typ den enda som inte ville det... -.-
Sedan hade vi EOS(estetämne ;)). :D Musik idag. Fick sjunga upp, sjunga kanon och spela in när vi nonononade Broder Jakob. Haha, det var bara Danielle som hördes... :D
Mat - korv och potatismos. Tilda och jag satte oss sedan i ett av dom GRÖNA rummen - som man inte får säga på coolt estetspråk. :D
Naturkunskap men den andra Sven. :/ Jaha, och första gången man faktiskt hänger med på lektionen och till och med är så engagerad så att man räcker upp handen måste man ha fel - kul, verkligen kul!
Sedan blev det bussen hem. :) Osse, Edward och Jonas satt på bussen. Imorgon ska Edward på sitt självmordsuppdrag till estetkorridoren. :D Det ser jag faktiskt verkligen fram emot - förra gången dom var där tog dom kort på Atlejévägen, som den så fint heter på Jennyspråk, bara för att kunna visa att dom faktiskt varit där.. x) Och tydligen är alla esteter skrämmande, men inte jag - jag har inte blivit så extrem än..? Känns ju bra att veta! x)
Imorgon är det EOS igen. Kroppen som uttrycksmedel är det som gäller imorgon. Det är härligt med ämnen som jag faktiskt kan relatera till mitt drömyrke, jag tycker om gymnasiet mer och mer för varje dag! :D

Hittade tomteluvan idag - den passar alla årstider lika bra! :D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar