tisdag 7 september 2010

Mobilfrågor - jag har tråkigt.

Din mobil: DU FÅR INTE LJUGA!
Vad på bakgrundsbilden? Sebbe :)
Ringsignal? Sony Ericsson
Hur mkt batteri just nu? 63%
Ringde du senast? Hem
Vad står de på ditt 5:e motagna sms? Mm.
Vem skickade de 12:e sms? Sebbe :)
Vad står de på ditt 8:e mottagna sms? Mm!
Vem är på 14:e plats i telefonboken? Disa :D
Vad har du för kontakter på E? Elias, Elin Eriksson, Elin Karlsson, Emilia Palmér & Evenlina Valdermarsson
Hur många sms har du skickat samanlagt? Många
Vad står det på din påminnelse? Ingenting
Har du privat nr just nu? Nope
Vem ligger sist i din kontaktlisa? Vilma :)
Vem ligger först? Amanda :D
Säg dom 5 första i din kontakt lista? Amanda Liljegren, Andreas Nilsson, Andreas Waplan, Angelica Klasson & Anna Sidenbäck
Vem smsar du med mest? Sebbe & Madde Ferm :)
Första bilden i fotobilder? Bild på conversemärket på mina svart converse :)
Sista bilden i fotobilder? Bild på Cookie. :)
Din favorit bild? Bilden på min och Sebbes fot :)
Hur ser din mobil ut? Röd och svart - inga konstigheter
Brukar folk kolla igenom din mobil? Kan jag inte påstå
Om ja, blir du arg? Nej
Favorit låt på mobilen? Good Riddance (Time of your life) - Green Day
Hur många låtar har du?  38
Vem ringer dig mest? Det är olika
Vem ringer du mest? Det är också olika
Vad står det i det 20 inkomna smset och från vem? Var Markus...Ja? - Från Dennis :)
Den 37? Ja det är det :P - Från Madde Ferm
Det 14? Hur då? - Från Sebbe :)
Sista smset? Jag är förbannad. - Från Sebbe :)
Vad skicka du sist och till vem? Mobilen. - Till Sebbe :)
Gillar du din mobil? Det är inget fel på den. ;)
Är du rädd om den? Alltid.
Vart är den just nu?  Den ligger framför mig ;)
Vad heter den du är kär i på din mobil? Sebbe <3
Din bästa vän då? Lottie
Sista frågan, vad kosta den? Ca 1 800

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar