tisdag 14 september 2010

Nice! :)

Nyklippt lugg och ingen röd prick i pannan. Nice! :D
(Jag fick något flumryck idag på historian och målade ett gult streck i Johans ansikte, då hämnades han med en röd prick i pannan på mig. x))

Btw, jag gick och pratade med Tilda idag och vi nisåg att det var exakt fyra veckor sedan skolan började idag. Fyra veckor - nu börjar det bli tragiskt. Vilket betyder att vi har taggat för studenten i fyra veckor redan, och det är ca 2 och ett halvt år kvar tills dagen vi tar studenten är här...ännu mer tragiskt!
Jag insåg en till sak nu - jag har bara känt Tilda i fyra veckor och vi har redan planerat att vi ska till IKEA och köpa temuggar, haha! :D
ES10B

Imorgon är det föräldramöte, vilket betyder att jag följer med Tilda hem efter skolan och sedan åker tillbaka till skolan för att vara med på föräldramötet - ja, föräldramötet. Dom har inte fattat vad som menas med föräldramöte på Jenny. x)
See you later,  alligator! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar