söndag 19 september 2010

Jag - odödlig! ;)

Madde - vanlig dödlig! x)

Åh, jag är flummig! :D
Jag har haft en supermysig hem med älsklingen! :)<3 Igår kväll hade vi filmkväll, riktigt kul - just like old times! :D När alla stuckit hem städade vi och plockade iordning. ;)
Vi vaknade runt halv nio i morse, Sebbe hade sovit - det hade inte jag. Så jag har varit trött hela dagen..
När vi slöat framför tvn i ca fyra timmar åt vi tacopaj till frukost/lunch och tittade på Idol repriserna. Nice! :D
Vi gick sen in till Sara för att fira att hon fyllde år i torsdags. :)

Kom hem ca halv åtta - flummig! :D
Så just nu flummar jag med Madde på msn - just like old times! :D
Måndag imorgon och det gör mig faktiskt inget, kan det bli bättre. Högaffel och fackla är det som gäller! x)
Val idag. Game over.

Goodbye everybody, I'm Schweiz!
// Ottilia. ;)

1 kommentar: