torsdag 2 september 2010

Skol vecka nr 2 - nästan check! ;)

Hello everybody! :)

Kommer inte ihåg när jag skrev sist....känns inte så bra.. Men kommer hem typ halv sex tisdagar, onsdagar och fredag - jo tack det känns lagom kul! I alla fall är jag helt slut då, så bloggen får komma lite i andra hand.

Imorgon fyller Sebbe år, 16 för att vara mer exakt. Det var det väl ingen som kunde gissa? :D Så imorgon efter skolan ska jag hem till honom och sova där. :) Så förmodligen ingen uppdatering imorgon heller..
Pratade med Kevin idag. :D Han bara stod där i Gallerian, helt ensam och övergiven - okej nu ljög jag en smula, han stod där och väntade på en av två andra killarna som går i hans klass.  ;) Livet lekte enligt honom, känns skönt att det är fler som känner likadant som jag gör, trots att skolan har börjat! :D

Sen jag kom hem har jag faktiskt varit jätte duktigt, jag har slagit in en av presenterna till Sebbe(i julpapper såklart, det finns ju inget annat hemma.. x)) och anmält mig till körskolan, känns faktiskt väldigt bra! :D Dessutom har jag fått bort keyboarden som jag hade på mitt rum, mer plats är aldrig helt fel! ;) Och jag har hunnit mäta min säng lite, så imorgon börjar operation övertala-mamma-att-låta-mig-slippa-sängramen. Jag har starka argument, så hon kan ju inte säga nej precis. ;)

Imorgon har jag sovmorgon. Sovmorgon. S-O-V-M-O-R-G-O-N. Det har jag sett fram emot sedan i måndags morse när jag vaknade.. x)

Jag får väl säga grattis i förskott till älsklingen också. ;) <3

Vi hörs i helgen, kanske. ;)
Good night! :)

P.S. ES10B äger! :D

Torkade bananer äger! :D
Hanna och Vendela håller med mig!  ;)
Såhär ser en supercool estet ut som väntar på bussen med Tilda. :D
(Tilda blev alldeles excited över att det såg som att jag glödde... x))
Happy birthday! :D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar