lördag 12 februari 2011

Glöm gårdagens inlägg.

Gör det, snälla. Det tog bara några timmar så fanns det ingen barmark längre...fast vad hade jag väntat mig egentligen? Det är ju fortfarande bara februari. Det lär ju ta minst en månad till innan den försvinner...  Jag hatar verkligen snön!

I alla fall, det kanske är någon som undrar vad gör jag gör uppe den här tiden en lördag då jag egentligen fortfarande ligga i min säng och sova? Ett enkelt svar på den frågan är att jag ska på filminspelning idag. Jag ska vara vid Larmtorget inne i stan vid 9.00. Men jag deppar inte för det. ;)  Filmteamet är hur roliga som helst och jag får ju skrika lite på Viktor så det är ju inte annat än kul. x)

Nu måste jag göra mig iordning och packa det nödvändigaste till idag. ;) Jag kanske skriver mer ikväll om jag orkar... ;)
Have a nice day! :)
Ikväll är det Melodifestivalen! :D
// OTTILIA. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar