lördag 5 februari 2011

Vaken. ;)

Good morning people! :)
Jag vaknade vid 07.20 idag och kunde inte somna om, trots att det är lördag.. :S Men för att få tiden att gå har jag laddat inför Melodifestivalen ikväll. x) Nu är det ju typ 10 timmar kvar....kan inte tiden gå lite snabbare?! ;) Det var smyglyssning(om nu det är ett ord har jag inte en aning om ;)) i torsdagskväll. Självklart lyssnade jag, trots att man bara fick lyssna typ 30 sekunder så tycker jag nog att årets startfält bådar ganska gott. :) Det var en låt som jag verkligen inte tyckte om och en som kändes sjukt plagierad, varifrån vet jag inte riktigt. Men det kändes som om jag har hört den förut. Aja, jag får väl se om jag kommer på det ikväll med Sebbes hjälp. :)
Jag har dessutom ritat av den nya Melodifestivalsloggan in min dagbok, det är tur att den ser ut som den gör i år annars hade det aldrig gått! ;) 
// OTTILIA. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar