onsdag 2 februari 2011

Humör - okänt ?

Hmm....har inte riktigt hunnit känna efter vilket humör jag är på idag. Vadå inte hunnit känna efter, klockan är ju tjugo över åtta? Tänker ni säkert nu. Så är det när man ligger framför TV:n hela dagen. ;) Men jag tror att jag är glad, jag har i alla fall ingen anledning till att inte vara det. Jag menar, filmen som vi spelade in för X antal veckor sen blev bra, jag är nu frisk, jag har filmaudition imorgon, det har varit soligt med plusgrader hela dagen, vi ska till ishallen imorgon på idrotten, Melodifestivalen börjar på lördag och jag har en pojkvän som numera också är frisk. Jag tror att jag säger att jag är glad idag. :)
Jag var ute och fotade hästarna lite förut, dom njöt också av solen. Livsnjutare! ;) Det känns som om våren är på väg, eller kanske inte förresten. Om jag säger det kommer det bli ännu kallare och det kommer snöa ännu mer så jag får väl säga såhär istället - våren ligger långt borta och jag tänker leva med snön tills den känner för att smälta, hur lång tid det än kan ta. ;)

Näe, nu ska jag se om jag hittar mina mjukisbyxor. ;)

// OTTILIA. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar