söndag 20 februari 2011

Mysig helg. :)

Heej. :)
Måste säga att jag har haft en mysig helg. :)  I fredagskväll blev det ju Let's Dance, big surprice. ;) Helena Bergström fick sluta dansa den här veckan, varför kunde det inte varit Ryback?! :o
Sebbe var kom hit igår och åkte hem imorse. ;) vi tittade på Melodifestivalen, eller jag tittade på Melodifestivalen och Sebbe målade på min arm. x) Jag måste säga att låtarna faktiskt varn bra över lag, rätt låtar gick i alla fall vidare. Eller, Saades låt vet jag inte om det var rätt, han gick ju bara vidare för att det var han och inte för att låten var bra. För så bra var den faktiskt inte. Men jag ska tillägga att glasbombandet på scenen var ganska coolt ändå. ;)
Nu har jag sjukt ont i halsen och jag kan inte annat än hoppas att jag ska bli bättre till imorgon då en tjejkväll hos Madde står på schemat. ;) Efter honungsvatten, Kan Jang, förkylningspiller och Strepsils är jag pigg som en nötkärna imorgon! :D






// OTTILIA. :) 

2 kommentarer:

  1. Haha, jag minns den gången du sa pigg som en ärthjärna! :D

    SvaraRadera
  2. Haha, jag med! :D Jag tänkte på det när jag skrev det här. x)

    SvaraRadera