måndag 13 juni 2011

3 dagar, 17 timmar, 50 minuter

...kvar tills sommarlovet börjar. :D
Min dag har varit helt OK. :) Jag hade först sovmorgon - på en måndag(!) - så dagen började med teater. ;) Idag skulle vi gestalta känslor med hjälp av kontaktimprovisation. Blev bra tycker jag. ;)
Sen var det lunch, jag var vegetarisk idag. ;) Sen gick jag och pratade med Calle om mitt svenskabetyg, vilket gjorde att jag är ledig på onsdag också. :) Innan jag sa hej då till Calle för sista gången(vilket det nog blev eftersom vi inte ska få ha kvar honom i Svenska B:( ) fick jag en bamsekram. :)
Sen hade vi kulturhistoria. Vi fick jobba med våra tidslinjer och så hade vi betygssnack. ;) Haha, Simon:
- Det finns ingen som är rolig här inne. Ottilia.....på henne saknas det ju bara en tandställning!
Tack(?) för den Simon.. ;)
Sen hade vi engelska. Vi tittade på Dharma & Greg - Johns superkomediserie som i princip hela klassen gillar. :) Efter engelskan var dagens slut. :) En helt OK dag helt enkelt. ;)
Jag gick ner till stationen med min EOS-mapp. Det var verkligen på tiden att jag tog hem den, kursen slutade ju precis efter jul. ;) På stationen träffade jag Malin & Elin. :) Och på bussen Dennis & Osse. Dom, eller Dennis ska jag nog säga, diskuterade utseendet på dom nya sedlarna. Han tycker att dom är skit. x)
När jag kom hem ringde jag Sebbe, hans mobil funkar jag ju inte eftersom han på något sätt lyckades byta PIN-kod när han hade mobilen i fickan. -.- Imorgon kommer han hit och målar, sen sover han här. :)
Nu ska jag skriva en superbra bokrecesion som jag ska skicka till världens bästa svenskalärare. :)
// OTTILIA. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar