tisdag 21 juni 2011

Sommarlovet - hitills. :)

Hello people! :)
Nu har mitt internet kommit tillbaka så  nu kan jag blogga igen. :D Vad har jag då gjort under sommarlovet?

Fredag:
Åkte till skolan för att säga hej då till klassen och sitta i aulan en stund. ;) Vi fick jordgubbar, chokladbollar och krusbärscider av Jörgen & Marie. :) Efter skolan stack jag, Sebbe, Vendela, Hanna & Maja till Tokige Ture. ;) Vi tog bussen hem till Sebbe vid 13.30. :) Ni som läste fredagens inlägg vet att vi sen gick hem till Spännis och tittade på En Mor Till Salu. ;)

Lördag: 
Vi vaknade runt 10, Sebbe gick ut med Mumme och jag somnade om. ;) Sen satte vi oss vid TVn och tittade på Svensson Svensson. :) Runt 14 kom Ralle, Spännis, Kevin J & Karlsson, då kom mamma och hämtade mig. ;) Vi åkte in till stan och köpte en dator till mamma innan vi åkte hem. :) sen hade vi ju inget internet så jag tittade på O.C. hela kvällen. :)

Söndag:
Jag gick upp och gick sen ut och jobbade i drygt 3 timmar. ;) Jag fick sen extrem huvudvärk så jag la mig framför TVn och sen tittade jag på O.C. hela kvällen. ;)

Måndag:
Jag tittade på TV halva dagen och sen cyklade jag hem till Madde. :) Det både regnade och blåste motvind. :S Vi stack ner och badade och åt glass. :) Men det var för kallt så vi gick hem till henne igen, men innan dess gick vi in på Fyren och köpte chips. :) När vi kom hem till henne igen tittade vi på film - awesome! :) Vi planerade hennes födelsedag, det kommer bli superawesome om det blir som vi har tänkt. Och det kommer det verkligen bli! :D Runt kvart över nio cyklade jag hem igen, då var det mycket bättre väder. :)

Tisdag:
Jag vaknade, gick upp, åt frukost och gick sen ut och jobbade i ett par timmar. Sen fick jag köra ner till Färjestaden och hämta det nya modemet. ;) Sen körde jag till Skogsby för att lyssna på när lillasyster och bröderna Bondesson repade. ;) Det var en av dom få gånger som jag har varit i Skogsby utan att träffa Sebbe. ;)

Nu pratar jag med Sebbe & Kevin på Skype - eller dom pratar och jag lyssnar eftersom dom tröttnade på att lyssna på när jag skrev. x)
Imorgon ska jag hem till Sebbe. :)

Här kommer en bildbomb från dom senaste dagarna. Enjoy! :)
Fredag













Hagel. :O




Måndag






Tisdag




// OTTILIA. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar