söndag 5 juni 2011

Och där....

....satte jag foten innanför ytterdörren.  :D Näe, riktigt så snabb var jag inte med att starta datorn. ;) Jag har kanske inte sagt vart jag har varit de senaste 4 dagarna? När jag tänker efter har jag nog inte det - dååååååligt av mig! ;)

Jag har varit i Ullared med älsklingen och hans familj. :) Vi har gjort det som man brukar göra när man är där - handla massa saker för att det är billigt. ;)
Jag har också dragit på mig en dunderförkylning. Som jag är säker på att Sebbe hade från början. ;)  Jag säger bara FY FÖR ATT VARA FÖRKYLD! :S 

Jag sätter ihop lite kollage på sakerna jag har köpt. ;)
Bok "Oväntat besök på Star Street" - Marian Keyes, mjukisbyxor och klänning.

The Hills-box 5, 3 linnen, strumpor & en tjocktröja.

            
Necessär, dagbok, pennor, 4 ansiktsmasker & scrapbookprylar.





    


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar