lördag 25 juni 2011

Nu & då.

Detta gjorde jag…

för 15 år sedan (1996):Var jag inte ens två år fyllda, hälften av året, så jag lekte väl mest skulle jag gissa. ;)

för 10 år sedan (2001):Längtade jag efter att få börja skolan, 2001 var ju året jag började ettan. Då hade jag inte en susning om vad som stod framför mig.

för 5 år sedan (2006):
Jag ville inte börja sexan eftersom det skulle betyda att mina år på Glömminge snart var slut. Jag umgicks väldigt mycket med Vendela och andra människor som inte ens tittar på mig längre.

för 3 år sedan (2008):Jag umgicks väldigt mycket med Madde, Lottie & Vendela då vi hittade en fantastisk vänskap i varandra. Jag hittade också fantastiska vänner i vissa av killarna i klassen. :)

för 1 år sedan (2010):
Jag hade precis slutat nian och visste inte hur gymnasiet skulle bli, jag visste inte ens om jag hade kommit in på Jenny. Sommaren ägde och det blev många mysiga sommarlovsminnen. :)

för 3 månader sedan (mars 2011):
Vi hade uppspelsvecka för ESVn som vi hade jobbat med sedan i januari. Tove, Tilda & jag sov i Toves lägenhet och jag var och klippte mig. ;)

igår:Var det midsommarafton, på dagen var Sebbe & jag hos Charlotte innan vi åkte vidare till Kevin på eftermiddagen/kvällen. Vi grillade, var ute en runda och tittade på film hela kvällen/halva natten. ;)

idag:Jag vaknade hos Kevin med Sebbe i samma säng, vi väckte dom andra, gick upp och tittade på mer film innan Barbro skjutsade hem mig. ;)

imorgon:Jag får ta och städa mitt rum innan Sebbe kommer hit någon gång på eftermiddagen/kvällen. :)

om 1 år (2012):Ska jag se till att det inte blir mitt sista levnadsår. Jag antar att jag är kvar på Jenny med bästa klassen och fortfarande umgås med Madde & Lottie. :)

// Ottilia. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar