fredag 24 juni 2011

Idag :)

Heej people! :) 

Jag får väl börja med att säga glad midsommar! :) Det är ju trots allt midsommarafton idag. :D Jag har precis tagit en dusch så nu sitter jag och funderar på om jag ska springa ut och hämta blommor och så vidare till en midsommarkrans eller om jag ska skita i det. Just nu lutar det åt att jag ska göra det. ;)

Min dag idag ser ut såhär:
Mellan 12-13 kommer Sebbe hit, då går vi bort till Charlotte(mammas bästa vän:)) som bor lite längre bort, där vi stannar en liten stund. :)
Sen, runt 15.30-16.00 åker vi hem till Kevin där vi grillar och ser på film och stannar sen där över natten. :) För mig låter det här som en superbra dag! :)

Näe, jag ska ut och leta blommor! :D
GLAD MIDSOMMAR PÅ ER! :D 

Såhär såg älsklingen ut förra året i midsommarkransen jag gjorde till honom. ;) <3

// Ottilia. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar