tisdag 21 juni 2011

"Bara för att jag har tråkigt"

Ja, det får bli en sån här grej som man bara gör för att man verkligen inte har något bättre för sig.
Jag googlade "test till bloggen" och hittade efter ett tag det här testet:

Hur bor du: I ett hus på Öland
Brukar du komma i tid: Ja
Hur lång är du: 170 cm
Kan du laga mat: Ja
Vad jobbar du med/pluggar du: Går estet-teater på gymnasiet
Vad har du på dig just nu: Mjukisbyxor, stor t-shirt och strumpor
Har du någon fobi: Smärta, om nu det kan kallas fobi
Hade du en bra kväll igår: Den var awesome! :D
Vilket är ditt senaste inköp: Chips x)
Din favoritdryck på morgonen: Te <3
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mormor :)
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Inte en aning
Vem snackade du med senast: Sebbe <3
Varm favoritdricka: Te <3
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: None
När gjorde du senast något riktigt dumt: Igår, kanske
Saknar du någon just nu: Ja... <3
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Irritera mig
Någon jag stör mig på: Lillasyster, ibland
Intressen: Pojkvän, kompisar & musik :)
senaste person du kramade: Madde <3

Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Sebbe
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Ja
Längtar du till din nästa födelsedag: Lite ;)
Har rakat dina ben någon gång: Hallå? Jag är tjej.
Är du sugen på något nu: Nope
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga
Använder du hudkräm: Ibland
Attraheras du av män med skägg: Nej
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: Det händer
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, det är synd att klaga :)
Vilken låt lyssnade du senast på: Now or never - Everlife
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: Mycket
Har du pengar på mobilen: Ja

Jag pratar fortfarande med Sebbe & Kevin. :D Awesome guys! :)
// OTTILIA. :) 

1 kommentar: