tisdag 7 juni 2011

Tummen upp! :)

Efter skolan idag stack Vendela, Sebbe & jag ner till Saxnäs och badade. :) Det var helt okej temperatur i vattnet så det var suuuuper! :) Det blir nog ett dopp imorgon med. Hoppas hoppas! :)
Jag hade för övrigt mitt livs sista franskalektion idag. EVER! Lyckan över det går inte att sätta ord på! :D Aldrig mer franska! :D

Vad händer annars i veckan? :)
Onsdag: Två lektioner på morgonen innan Triaden vid 12.40. ;) Efter skolan bada med Vendela, Sebbe & kanske Kevin. :)
Torsdag: Våryra hela dagen. :D Hotellfrukost på morgonen, Don Juan vid 10, tårtkalas vid 12, kolla ettorna på Musiktillägget 14.30 och 14.45 är det prisutdelning för Jenny Challenge. :)
Fredag: Vendela & jag fixar med the big surprice och sen sover jag hos henne. :)
Lördag: Lär stanna ett litet tag hos Vendela inna jag drar mig hemåt. ;)
Söndag: Förhoppningsvis träffa Sebbe. :)

Bilderna på alla klasser och närbilder på vissa elever på skolan hittar ni här och här. :) Min klass är på bild 23 för dom som undrar. ;)

Nu ska jag ta på mig onepiecen och titta på O.C. :)
// OTTILIA. :) 

2 kommentarer:

  1. GRATTIS TILL DIG SOM SLIPPER FRANSKA LEKTIONER! :D
    Och mysigt att ni kommer och kollar på mig imorgon, tihi!

    SvaraRadera
  2. THANK YOU! :D
    Det ska bli så kul! :)

    SvaraRadera