torsdag 23 juni 2011

Midsommarafton runt hörnet. :)

Heej! :)

Jag kom hem från Sebbe för ett par timmar sedan. :) Jag kom dit igår runt 2. :) Vi satte oss och tittade på film innan vi gjorde pannkakor. Hans mamma är tydligen pannkakskungen, han är pannkaksprinsen och jag är bara en undersåte som ska göra precis som dom säger - enligt Sebbe alltså. ;) Karlsson kom förbi en stund också innan han stack hem och åt. ;)
När vi hade ätit och sovit en stund tog vi cykeln och skateboarden(jag cyklade ska tilläggas!) och stack hem till Sebbes pappa. :) Där fick vi bullar och saft. :)
Runt 21 stack vi hem till hans mamma igen. Där spelade vi kort och fikade när Barbro kom hem igen. :) Supermysigt var det! :)

Idag vaknade vi runt 10 av att Hugo hoppade upp i sängen och gick på oss. x) Vi låg sen kvar i sängen till klockan blev runt 12.20 och åt sedan frukost. :) Vi satte oss sen vid köksbordet och spelade kort. :) Karlsson kom förbi idag igen också. ;) Sebbe byggde på någon liten leksaksbåt som han hade satt på ett par propellrar på och Karlsson satte på ett par propellrar på en av Sebbes gamla leksaksbilar medan jag satt bredvid med kortleken. x)
Vi efter ett tag upp och lyssnade lite på musik, sen gick vi ner och spelade lite mer kort innan mamma kom och hämtade mig. ;) Vi åkte till Netto som öppnade i Färjestaden igår. :) Jag köpte godis och dricka till imorgon. :)

Nu har jag gjort en supergod potatissallad som jag ska ha med mig till Kevin imorgon eftermiddag. :) Det är ju midsommarafton då. ;) Det kommer bli awesome! :D 

// Ottilia. :)

2 kommentarer:

  1. Hur känns det att bara vara undersåte, Ottilia? x) Då får försöka sno Sebbes titel, tycker jag. GOOD LUCK! :D

    Ha så kul hos Kevin! :)

    SvaraRadera
  2. Kommer han hit när jag ska göra pannkakor kommer det minsann vara JAG som är PANNKAKSKUNGEN och han får vara undersåte! :D

    Du får ha det så kul du med! :D

    SvaraRadera