torsdag 7 juli 2011

Kyrkogårdsteater - första kvällen. :D

Hello people! :)
Ni får ursäkta min hemskt dåliga uppdatering, men jag har verkligen ingenting intressant att skriva om längre. Ni skulle bara bli uttråkade av min just  nu extremt tråkiga vardag. ;)
Igår spelade jag i alla fall kyrkogårdsteater, det blev succé. :) Det ska också tilläggas att det är femte året i rad som teaterelever från Jenny spelar detta. Men tidigare år har det ägt rum på Södra kyrkogården och inte på norra där vi spelar i år. Anledningen till att vi spelar där är för att den(kyrkogården alltså ;)) fyller 100 år i år. Så firar den alltså genom att gestalta människor som ligger begravda där. ;)

Som sagt gick det bra igår och vi hoppas att det ska gå lika bra imorgon kväll då vi spelar för sista gången i sommar. KOM DIT, DET ÄR GRATIS! :D

Jag vill säga tack till min otroligt duktiga fotograf, Madeleine Seth! :)
Här kommer det lite bilder från igår. ;)











// Ottilia. :) 

1 kommentar:

  1. Tihi, jag gjorde mitt bästa! ;)
    Det var superkul att se dig! Du har utvecklats enormt mycket sen du började Estet. :) <3

    SvaraRadera