lördag 16 juli 2011

Gamla kommentarer. :D

Sorgligt nog sover jag inte och är inte ett dugg trött. Men det är sommarlov, det ska vara så! ;)

Jag har hittat en massa gamla "Dagens kommentarer", det är ju ingen som säger något roligt längre så vi får leva på gamla tills folk börjar bli lite roliga igen. ;)

Simon:
- I must borr!


Madde:
- Proffset har talat!


Jacke:
- Vi kommer bli ROCKSTARS!

Sigrid:
- Det var två kråkor som var ute och gick, den ena blev överkörd, då sa den andra - Kom nu dunjacka, så går vi!

Birger:
- CSM, Cyklar till Svarta Män.

Jacke:
- Love ditt jävla ägg!


Ida:
- Du är normalt knäpp på det konstiga sättet!


Sigrid:
- Jag har blivit nyttig!


Madde:
- Asså Smulan, passa dig!


Madde:
- När du sa att det fanns hopp så blev min svarta kolklump till hjärta fyllt av solsken!


Sigrid:
- Lilla Ottilia, det är inte 10 timmar mellan 4 och 4!!


Vendela:
- Sen svänger den som en galning!

Jag vill bara påminna alla om att det här är lååååååångt ifrån alla jag har på lager. ;) Något som jag måste få klaga på att dom här är alla över två år gamla. Dååååååååligt! ;)
Har ni tur kanske det kommer fler en annan dag. ;) 


// Ottilia. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar