fredag 29 juli 2011

Goodbye 16.

Nu sitter jag här igen och den där känslan som jag känner dagarna innan nyår och min födelsedag är här. Någon kanske kommer ihåg mitt inlägg kvällen innan nyårsafton? Näst sista kvällen av 2010. ;)
Paniken är alltså nära. Men det är faktiskt inte lika farligt som det brukar vara, vissa gånger har jag nästan velat gråta. Kanske för att jag inte varit nöjd med året som gått? Eller något annat.
Nu är det ju bara ett år och en dag kvar tills jag får ta körkort, det går ju inte att vara ledsen för! :) 
Den här gången har jag haft ett väldigt bra år, så jag har väl egentligen inget mer att säga än - sweet sixteen! :)

Imorgon blir det tältning här, det kommer verkligen bli awesome! :)




// Ottilia. :) 

2 kommentarer:

  1. GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS FINA OTTILIA! :D :D :D

    Jaa, jag ville vara först. Tihi. :)

    SvaraRadera
  2. TACK MADDE!!!! <3

    Haha, det var du också. ;)

    SvaraRadera