fredag 15 juli 2011

Ommöblerat :D

Precis som rubriken säger är det ommöblerat. Och för att vara lite mer exakt har jag möblerat om i mitt rum, jag är supernöjd! :) Det blev hur mycket plats som helst helt plötsligt. ;) 
Jag har velat göra det jättelänge men har haft en sängram som har varit 1, 1 ynka centimeter för lång för att jag skulle ha fått in min säng mellan två väggar. Så sängen har alltså stått och tagit upp väldigt mycket plats alldeles för länge. -.- Mamma var på IKEA i tisdags och köpte ben till min säng så att jag kunde slänga ut sängramen och byta till vanliga ben istället.
Och eftersom jag har jobbat den här veckan har jag varit alldeles för trött för att orka slänga ut ramen själv så när Sebbe kom hit igårkväll hjälpte han mig med det, tack hjärtat! <3 Så idag har jag dessutom möblerat om. ;) Sebbe sa att det skulle ta jättelång tid, men jag fixade på lite drygt en timme. ;)
Jag har bara ett problem - jag har inget bra ställe att ställa gitarren på....


Jag tänkte att jag skulle ha tagit en före-bild på rummet, men det glömde jag bort och kom på det igen när jag hade flyttat hälften av grejerna. Så det blev ingen sån bild. ;) Ni som har varit här kan ju tänka hur det såg ut innan och sedan titta på bilderna. För er som aldrig har sett mitt rum blir det ju lite svårare. ;)
Mamma köpte också fler fotoramar till mig i tisdags så jag har satt upp dom på väggen idag med. ;) Jag hade redan fem uppe, i svart och vitt, men det såg inte så snyggt ut men det var dom jag hade för stunden. Nu ser det mycket bättre ut. :)

Före. :)


Efter. :)
Imorgon kommer Madde och sover här. :D <3
// Ottilia. :) 

2 kommentarer:

  1. Vad fint det blev! :D Älskar hur du satte upp fotoramarna! Och Sebbe är en duktig pojkvän som tar sönder dina sängar, tihi. ;)

    Hälsa Madde från mig! :D <3

    SvaraRadera
  2. Jag är faktiskt ganska nöjd själv. ;) Visst är han, jag skulle inte klara mig utan honom. Vem vet när jag behöver ta sönder en säng till? ;)

    Det ska jag göra! :D <3

    SvaraRadera