onsdag 20 juli 2011

Måndag, tisdag & onsdag. :)

Hello people. :)
Jag är väl medveten om att jag är riktigt kass på att uppdatera nu för tiden, men till mitt försvar har jag ingen större lust att blogga. Det är väl någon fas jag är inne i antar jag, det går nog över. ;)

I alla fall tänkte jag nu berätta vad jag har haft för mig dom senaste dagarna. ;)

MÅNDAG:
Madde & jag åkte in till stan för att träffas, för att jag behövde kläder och för att leta tiaror. ;) Och vi lyckades med allt. ;)
Vi sprang runt och kollade kläder, väskor och tiaror överallt och tog en matpaus på Subway. :) Supernice! :) Det var en mycket lyckad dag då vi båda åkte hem med lite grejer var. ;) Vi hittade faktiskt en varsin(superfina) tiaror som vi ska ha på oss när vi ska fira oss nästa lördag, 30 juli. :)
På kvällen kom Sebbe hit och sov här. :)

Hur snygga är vi inte här liksom? ;)

Puss på Madde! <3


Puss på Subway! <3


TISDAG:
Sebbe & jag vaknade runt 10 och tog bussen in till stan runt 12. ;) Vi gick runt lite i affärerna, åt på Subway och Ben & Jerry's och hämtade mina körskoleböcker. Sen satte vi oss utanför stadsbiblan och väntade på att hans mamma skulle komma och hämta oss. Det var riktigt nice att sitta i solen, jag läste i mina böcker och Sebbe låg bredvid på bänken och lyssnade på radion. ;)
När hans mamma sen kom och hämtade oss åkte vi först hem till mig och hämtade mina badkläder innan vi åkte hem till Sebbe. :) Vi tittade på "House of Wax" innan Spännis och vi stack ner till hamnen och badade. Det var jätteskönt i vattnet! :)
När vi badat klart åkte vi hem till Sebbe igen och tittade på "Kommisarie Späck". :) Runt 10 stack Spännis hem. ;) Då gick vi ner i köket och spelade kort och åt chips & mjölk. Jag vet, väldigt romantiskt. x)

Puss på Sebbe! <3



ONSDAG:
Jag vaknade med ett ryckSebbe kastade sig mot klockan. Som tur var var den bara 10 och han skulle följa med Johan till återvinningscentralen vid 11. ;) Så när Johan kom och dom åkte låg jag kvar i sängen och kollade på "Sjunde himlen". ;) När Sebbe sen kom tillbaka tittade vi på tv en liten stund till innan jag blev hungrig, då gick vi ner och åt frukost. ;)
Vi cyklade bort till kyrkan där det var någon loppis som Karlsson hade varit på. Sebbe hittade en högtalarsladd, tror jag. x) Karlsson kom sen förbi en sväng, eller han var kvar tills jag åkte hem runt tjugo i 6. ;)


Nu ska jag hämta iste och titta på "Vänner". :)
// Ottilia. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar