torsdag 21 juli 2011

Brädspelsfilmkväll

Ikväll ska vi ha vår första brädspelsfilmkväll hos Dennis. ;) I Facebook-inbjudan står det att vi ska spela till exempel Monopol "och sånt". x) Good job, Vendela! ;)

Det var så sjukt längesen jag spelade Monopol eller något annat vanligt brädspel, tror jag. x) Jag älskar att spela sånna spel, men det är lite svårt att spela själv och eftersom mitt & syrrans Monopol är hos pappa blir det aldrig av att vi spelar över huvudtaget. Vi är ju aldrig där längre. ¨
Jag älskar att spela det Monopolet, det är det med kort istället för vanliga papperspengar. Det äger verkligen! ;)

Bildkälla: http://lekmer.se/leksaker/spel/familjespel/parker-monopol-h%C3%A4r-och-nu

Jag hoppas verkligen på en supernice kväll hos Ers Höghet själv. Kameran får också följa med så har ni tur kanske det blir några bilder senare eller kankse imorgon. Det beror lite på när jag kommer hem och hur trött jag är. ;)

Ha en bra kväll, nu ska jag fördriva tiden med Keeping up with the Kardashians. :) ÄLSKA E! :)

// Ottilia. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar