torsdag 21 juli 2011

Brädspelsfilmkvällen :)

Hello. :)

Jag kom hem från Dennis för drygt en 30-45 minuter sen. ;) Det har varit en riktigt nice kväll måste jag säga. :)
Vendela & jag kom dit runt halv 5 och var då cokså först på plats. ;) Vendela & jag satt i vardagsrummet, pratade och tittade på klipp på YouTube medan Dennis, Ers Höghet, satt inne på sitt rum vid sin dator. Vi umgås så mycket vi kan när vi befinner oss under samma tak. ;)
Sen började alla trilla in, Simon var först efter oss. ;) Sen kom Chrille och efter ytterligare en stund då vi hade bestämt oss för att vi skulle spela Monopol kom Jacke, Kevin J & Håkan också. ;) Vi satt i alla fall ett par timmar och spelade. Vendela gick i konkurs ganska tidigt, vilket kanske var tur för mig. Jag var den enda som inte ägde någonting! -.- Efter någon timme tröttnade jag och gick i konkurs. Då gick Jacke, Vendela & jag ut på altanen och pratade en stunt. :)
När Simon till slut också hade gått i konkurs satte vi fyra oss i soffan och kollade på Torkel i Knipa. ;) Efter någon timme till kom resten ut från köket - då hade Chrille vunnit. x) Good job, Christian! :D
Danne kom också efter ett tag, runt kvart över 10. ;) Det började spöregna och åska så jag bestämde mig efter ett tag för att jag skulle cykla hem. Vendela skulle följa mig en bit, men vi var genomblöta innan vi ens hade hunnit bort till hennes hus så vi vände igen och cyklade hem till Dennis igen. Jag ringde mamma så hon kom och hämtade mig istället - tack mamma! <3

Här kommer det några få bilder från tidigare ikväll. ;)
Chrille & Simon. :)

Vendela. :)

Dennis & jag. :)

Det var kanske en av mina mindre bra idéer att ens försöka cykla hem i spöregnet...
// Ottilia. :)

1 kommentar: