fredag 11 november 2011

11-11-11

Dagen började med Skapande verksamhet i en mycket kall danssal. Så kall att vi fick gå in i lilla vita så länge. Fy på dig som inte stängde fönstret igår innan du lämnade! Vi lekte massa roliga lekar även idag, helt awesome kurs måste jag säga. :) Nästa vecka har hälften sovmorgon och den 9 december ska den andra hälften till Glömminge och leka med tvåorna. :)
Mat. :) Klockan slog 11.11.11 när Viktor & jag kom upp till skåpen efter att vi ätit. Det "firades" med en stor gruppkram med Vendela, Hanna, Viktor, Snaedis, Tilda, Tove, Markus & Ellen. ;) Sen spelade vi i vanlig ordning kort. ;)
Matte. Först lite genomgång, sen lite egen räkning och sedan massa flum när alla gav upp. ;)
Samhällskunskap.
Hem. :)

Jag har fortfarande inte fått någon riktig fredagskänlsa eftersom jag ska till skolan imorgon också. Känns lite trist, men det kan kanske bli kul, vem vet? ;) Förra året peppade vi med Shakiras "Waka waka", den har blivit lite av en klasslåt numera. ;)
Efter gymnasiemässan(som jag ska sticka en timme tidigare från) ska jag på barndop i Algutsrum. :) Och efter det ska jag till Sebbe. :)♥ Så morgondagen blir nog inte kass i alla fall. ;)

Nästa uppdatering kommer när jag känner för det. Jag är sällan på blogghumör numera.
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar