lördag 19 november 2011

Chokladdoft ;)

Jag sitter i skrivande stund med en ansiktsmask i facet, en chokladansiktsmask för att vara mer exakt. ;) Madde sa att jag skulle testa den igår och så tänkte jag idag "varför inte?". ;) Så just nu är mitt ansikte insmetat med en mörkbrun gojja som luktar som köpt chokladpudding. Alltså sån som redan är färdig och inte är så god. ;)
Jag har lite choklad i godispåsen som ligger i min säng med, men det känns som att det blir lite mycket för tillfället. Jag mår nästan illa av den ständiga chokladdoften. ;)
 

Filmkvällen igår var helt awesome! :) Vi spelade Rockband och Lika Par Leka Bäst. :) Självklart drack vi glögg och åt pepparkakor med. ;) Vi tittade också på Ensam Hemma, haha både Kevin och Sebbe somnade. x)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar